Monday, October 25, 2010

tInggAL bApEr hArI jErk... aLAmAk.....!!!

Lamer gak x create blog kan.. x sangka tinggal 3 week 5 days jerk lg to 21/11/2010 my wedding...
eeiisshhh....!!!.. mcm2 dah raser nie.. x sabo pon ader.. aku dah resing kedua2 part kjer aku.. aku hope pas nie dpt lah aku kjer ditempat br... kat KGSS tgal lbh kurang 3 week jerk lg... x sabo la nk cuti... ermmm skrg pon sakit kpala nie.. byk benda lg yg x settle..
YA ALLAH, ko permudahkanlah urusan perkahwinan aku... permudahkanlah YA ALLAH.... mkn dh nk dkt mkn serabot kpala otak..

15/11 nie nk gerak blk johor.. b4 tu kn tulis dlm buku 555 tugas yg perlu diaksanakan.. huhuhu.. Ssh gak kan nk kawin.. pning PK byk benda....

Mb 20/11 nie family hubby btolak g johor.. dgr citer diorng nk gerak mlm.. aku hope semua selamat sampai.. perjalann lbh kurbg dlm 6-7 jam kan.. Selamat lah semuanya.. Amin..
Sedihnyer nak tinggalkan zaman remaja....... WAAAAAA...

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :