Friday, October 8, 2010

sEmAngAt..!!!

Go! GO! Go! GO!.... sEmAnGAt...

Alhamdulillah semangat aku makin pulih, tq for u all.. kalo nak di pk kan blk kan.. ermmm tah lah kan.. aper lah nak jadi ngn aku nie.. mn taknyer time skolah dl mcm2 hal aku baut.. degil yang amat.. aku lah anak pompuan pak mat yg pling degil.. mau x nyer.. buat hal sesuker hati, perangai mcm jantan, dai rambut ar, tindik telingga byk2 la.. dah kn mrh ngn mak pon buat x reti jerk.. kn mrh kejap jerk.. pas tu buat blk..hahaha tp part yg best tu aku nie jnis tak reti mlawan ckp org tua.. huhuh mmg naluri aku kot,, dah ddidik jgn mlawan ckp org tua.. biar mn pon kter jgn mlawan ckp org tua..wlau skali pon aku merajok ngn diorng, aku ttp akan diam dr jerk.. hanya berdiam lg baik demi mjaga hubungan kekeluargaan..

Semakin hari, aku smakin besar. x lmer g nk jd bini org dah.. apa yang aku kn buat utk dri aku adalah berubah demi masa depan aku.. Ya Allah, pas abis belajar dulu.. aku amat rasa susah sgt.. mau x nyer .ada dip tp ssh nak dapat kjer.. dr situ la aku blajar utk menjalani khidupan sbenar.. yer la kan b4 nie dok syik nak main2 jer.. duit pon mak abah bg.. skrg dah kjer br tau kan ssh snang.. nasib baik aku diberi kluarga yang perihatin.. Dengan berkat nasihat akk2 aku, aku kuatkan semangat utk jgn berputus asa dmi mcapaikan kejayaan aku.. mmg ssh kalo kter nak kejayaan kter tu dr minat kter tersendiri.. my sis slalu pesan jgn tgl solat, buat solat duha utk bukak pintu rezeki, bykkan doa.. Demi mencapai kjayaan aku, aku buat semua tu.. tp apa yg lg pting doa utk ibu bapa aku x pnah lupa.

Ingat lah wahai kawan2 semua, bg aku mak bapak adalah utama dalam idup. jgn lah lawan atau bantah ckp mrk.. ssguhnya doa diorang tu lah yg cepat dimakbulkan.. tanpa mereka x der lah kter di dunia nie...Alhamdulillah aku hati aku tlh dlembutkan, berkat aku dgr ckp org tua aku, aku hampir dapat kjayaan yg aku impikan, kjayaan yg mmg dr minat aku.. kjayaan dr titik peluh aku.. aku akan kuatkan semangat aku utk pastikan kjayaan aku itu mmg benar2 mlik aku...

Time aku nak interview arie tu abah banyak bg nasihat kat aku, katanya buat yg terbaik utk masa dpn aku.hanya aku yg akan mnentukan msa dpn aku.. usaha sdiri utk masa dpn sdri.. kata2 tu yg bg aku semangat.. My Hubby pon byk bg semangat kat aku, Alhamdulillah, setakat ini dy byk dorong aku juga demi kejaya aku. slalu bg nasihat kat aku & part yg best tu huby x pnah halang aku utk aku dapatkan ape yg aku nak.. walau pon aku tau dy mst ssh hati dgn kejaya yg aku plih.. Apa yg aku pk nie semua utk mser dpn aku & dy..
lovu u all alwayz... muaaahhh...!!!


3 comments:

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :