Sunday, October 3, 2010

~~ dAh nAk hAmpIr ~~

Pejam celik -pejam celik dah masuk bulan OCTOBER kan.. huhuhu dah nak dekat dah tarikh kawin aku nie... Hati aku dah makin bedebo2.. x th lah nak cakap mcm mner.... semua perasaan dah ader dah nie.. perasaan gembira tu mmg lah membuak,, mn x nyer nk bersana org yg tersyg.. tp perasaan sedeh lg aku takot kan.. aduhhhh!! x blh bayangkan time bapak aku nak lpaskan tanggugjawap dy terhadap aku dekat bakal suami aku.. itu lah saat2 yang aku x thu mcm mner nak aku lalui.. YA ALLAH ko tabahkan lah aku bila sampai waktunya..

Lepas bergelar isteri aku dah x lh berfoya2 cm dlu lg kan.. smua benda dibawah perintah dy, aku x nak jd isteri derhaka nt.. smoga tuhan tabahkan hati aku utk menempuh alam perkahwinan yang akan aku lalui ini. ssungguhnya alam perkahwinan ini lah yang disukai semua manusia dah pahit yg tak sanggup dilalui semua manusia juga.. bisa yang di tomahkan dalam hubungan suami isteri lg pahit berbanding hubungan pasangan kekasih mahupun tunangan..

Semakin aku mningkat usia, smakin byk pgalaman kakak2 aku hamupun kawan2 disekeliling ku mceritakan ttg alam brumahtangga.. YA ALLAH>>> smoga perjalanan hidup aku tidak di landa taufan yg dasyat dilautan.. Ko kuatkan lah kasih sayang dy utk aku, ko jauhkan dy dr anasir2 yg akan merosakkan hubungan kami.. begitu juga dengan ku YA ALLAH.>>>

5 comments:

  1. today : 04/10/10 ( tgl : 1 bulan, 2 minggu )

    ReplyDelete
  2. wa da xlme lme je..semoge smat dunia akhirat..amin

    ReplyDelete
  3. myra doakan akk bley survive dlm hidp brumah tgga...
    igt ap yg berlaku pd kite, sume tu Qada' n Qadar...
    redha dgn smua tu...
    gud luck k!
    cehhhhhh,,,
    mcm nk exam plak

    ReplyDelete
  4. tq mira n sya..
    smoga korang pon akan dapat pasangan dr kalangan yg baik2 k..
    love u all

    ReplyDelete
  5. ermmm...
    ble lar agknyer tu kan???
    nk wat cmner, ta ad org nk!
    takan nk wat sales plak...

    ReplyDelete

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :