Monday, August 16, 2010

HaTi ini pEnUh ....#$%#$%.!!!!!


ALLAH S.W.T menjadikan manusia iaitu dari Adam & Hawa.... Hawa dijadikan untuk adam. Dan sekian lmernyer sudah kter tahu asal usul kita..

Soal mati, jodoh semua ketentuan tuhan..
Mengenai jodoh!!
Allah telah tentukan jodoh manusia di muka bumi ini.. Setiap org akan ada pasangan....
Tp manusia x penah tahu saper pasangannyer... tp setiap pasangan akan berusaha mencari pasangannya... tp kadang2 pasangan tu x lama utuk dikekalkan..



Sekarang aku dah ditemukan dengan pasangan aku.. tp hati aku sering bertanya.. " benarkah aku dijadikan utk dy & dy dijadikah untuk aku " kter mmg x boleh mlawan takdir ilahi.. aku sudah mengenali dy sejak 21/04/2005.. banyak dugaan yang telah aku lalui.. dan pada 21/11 nie insyaallah aku dan dy akn menamatkan zaman bujang. Tuhan saja yang tahu betapa kasih & sayang nyer aku pada dy.. Dan tuhan saja yang tahu betapa beratnya dugaan yang aku tanggung, aku lalui.... Makin dah nak dekat dengan tarikh keramat tu makin berat pertelingkaran yang aku lalui.. pasal kecik punya hal pun nak btekak.. Adakah sbab kami nie sama sifat, sama bintang.. Ya Allah ko kuatkan lah iman ku.. Ssungguhnya hamba mu ini sangat lemah utuk mengharumi segala dugaan mu Ya Allah...



Aku salau terfikir yang aku nie benar utk dy atau tidak!! soalan ini slalu bermain dalam fikiran aku... smenjak perhubungan aku dangan dy kitorg sering bertekak.. dakah yang ko nak tunjjukkan pada ku Ya Allah.. Apakah hikmah disebalik semua kejadian ini.. Adakah ini balasan aku Ya Allah.. Balasan br perbuatan ku yang lampau..

Ku mohon ampun dan maaf sekiranya aku telah myakitkan hati sesiaper..


3 comments:

  1. hayoo,,knp story sedey arinie...sabo la.kene la kuat..tuh smu dgan utk mguji kite...tabah yee...

    ReplyDelete
  2. der..
    ape la, nak dekat da tarikhnya kan..bykkan doa ok..
    insyaallah tuhan sentiasa bagi yang terbaik utk hamba2anya ok..
    :) aku doakan semua yg terbaik utk ko ok..sorry kalau aku tak reply kat fb atau tak on9, aku da keje tempt bru so tak blh da nak online..ape2 roger jer aku ok..:)

    ReplyDelete
  3. mey : aku paham.. tq dear, doakan kebahagiaan aku yerk syg.. tah la mey.. mkn nak dkt mkn byk lg aku raser.. t bler tome ko ko raser la plk.... aku pon nak yg tebaik dlm idup aku nie..

    ReplyDelete

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :