Friday, July 16, 2010

PeraSaan Oh PeraSaaN

Bila hati sudah disatukan mulalah terasa sayang, cinta, kasih, benci, bosan and berbagai lagi..
Sbb aper?
Sbb kita adalah manusia, mahluk ciptaan Allah S.W.T. yang cukup sifatnya.

Begitulah aku.. cepat berperasaan, lbh2 lagi dgn perasaan cemburu. Org kate cemburu tanda syg.. Errrmmm.. syg!!! syg sgt la.. Kalo x syg x kan ader perasaan nie plk kan... Tapi tu la kdg2 org x paham apa yg kter laluikan.. sbb diorg bkn ditempat kter.... Dalam soal hubungan nie bg aku mmg lah kejujuran tu penting.. tp kalo setakat kjujuran pun blom tentu menjamin kbahagiaan.. dengan kata lain~~~ kata2 juga memainkan peranan penting.. tp tu la yg aku cakap.. kter nie manusia!! manusia x pnah lari dr mlakukan ksilapan.. Apa yg penting setiap pasangan perlu tau menjaga hati masing2.. "EEEssshhh agak ssh nak diluahkan perasaan nie sbnarnyer..."
Hati aku terguris sikit la harie nie atas sbb aku terbaca 1 comment.... HUHUUHUhhhhh!!!!! mb aper yg aku npk tu adalah gurauan.. tp tu la yg aku ckp,, gurauan tu membawak padah even x sgaja.. tp apa yg aku mampu buat hanya mendiamkan diri dan trus diam di lubuk hati nie... kalo aku cerita pun blom ttentu org lain akan paham n x kan paham... "Apa yang ko perlu buat eija adalah diam dan diam.. simpan aje dalam hati.. kalo ko bbunyi blk2 ko gak nt yg dsalahkan.."

1 comment:

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :