Thursday, July 15, 2010

KeraNa Dy~~!!!

Selamat mlm semua..... waaa agak busan la mlm nie... x der org plk kat kedai ari nie... tu yang betambah busan aku dibuatnyer.... x per la dah lmer aku x tulis panjang lebar kan.. mlm nie aku nak tulis bersurat2.. haaa... mcm la larat kan.. x per la...

TTG AKU & K_ _ _
> EEEeee.. tak thu la aku nk ckp mcm mner kan.. x lah aku x braper nak selesa sgn seseorg nie...x tau la knp.. n aper puncenyer... ada ker silap aku.. aku rase aku x der nk mulakan paper pun... n spai skrg nie pun aku x phm.. dy ttp mcm tu... kalo aku ade salah bg tau la.. nie nak dok merempan jerk ngn aku.. igt aku nie sape? ank patong x der perasaan dgn tindakan yang dy buat.. nasib baik la aku byk mdekatkan diri dengan Allah, aku diberi kekuatan untuk sabar dengan aper yg blaku... x per la, mkn aku skrg nie brada dkt level bwh.. so mmg suke2 dy la nk buat paper pun kan... x per smoga Allah kuatkan lg tahap kesabaran aku nie n smoga Allah tu bg pengajaran sikit dgn dy.. Dulu mkn aku bodoh n x tau paper kan.. so aku ikot jerk la aper yg dy soh.. now ble dah kn batang idong sdiri br la akutau sper dy.. mmg ptt pun ramai yg bertukar ganti dkt tpt aku skrg.. mmg x tahan la ngn sikap dy mcm tu.. x per la smoga Allah saja yang membalasnyer... tp tu la sampai bler la dy nak dok mcm tu.. x kan x nak brubah kan.. brubah ar sikit.. eee x paham la aku ngn prg yg berpangkat nie.. tapi aku ttp panas ngn dy.. br2 nie ada seorg hamba Allah nie cakap aku kn tukar kat tpt dy.. dy kter bdk tu yg soh.. panas aku dgr..
kalo btol aku kn tkr.. tau la nt.. mmg suker2 dy jer la nk buat org mcm tu.. bincang x aper x.. nak main soh2 jer... dah besa sgt ker dy tu... tgu la 1 day aku dpt kdudukan yg lagi bagus mmg aku nak bla gak.. aku x kan bla skrg atas dasar sbb dy.. oh sory la yerk... kalo dah raser asyik ank doh ttp periok nasi org x per.... tgu la 1 Day Allah ttp periok nasi dy plk.. aper yg penting skrg aku hanya berdoa smoga Allah bg aku rezeki yang lg baik,

kalo dah jadi kat dr sendiri br la kita tau baik buruk seseorng kan.. tu la pas nie aku akan berhati utk memilih kawan n menyesuaikan dr dalam sesuatu keadaan br...


2 comments:

  1. bagus!
    BERHATI2 memilih kawan..
    semua org blh jadi kawan tapi tak semuanya blh jadi teman..

    ReplyDelete
  2. btol la mey.. kdg2 sedeh ngn sikap org yg mcm nie... aku hanya mampu berdoa smoga Allah cepatkan rezeki pkerjaan aku...

    ReplyDelete

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :