Sunday, June 20, 2010

TaK SanGguP TenG0k Mak Kecik Hatie...

Ujung thn nie aku dah pun nak tamatkan zaan bujang aku... Waaa... semua dah raser dah skrg.. takot, sedeh, gembira.. n mc2 g la...tp yg pling aku tkt nak jger hati n family aku n family huby...
Sebenarnyer aku nak citer pasal sorg mahlok Allah nie...Kesian aku tengok mak aku asyik makan hati jer ngn akak ipar aku tu.. mser mula2 aku tgk ok..dah lmer naik meluat plk aku... mkn sbb dy bjet dy tu lbh bagus dr abg aku tu kot... maklom la org ader degree... kawin ngn abga ku yg spm jerk kan... amboi2.. bgus erk ader pelajaran tp otak sempit... mcm2 cter pasal family aku.. kalo reser x suker x payah kawin ngn abg aku... seb baik la abg aku tu pyabar... ktorg pun mls nak msk campur sgt.. tp tula.. biakan mkn mlampau plk.... aper yg dy x paus ati tah.... aie tu aku nk pinjam kter abg aku... dy plk yg lbh2 cm x nak bg.. pahal ... bkn kter ko pon kan... kecoh beno... aku x tau la org2 tu mmg cm tu gaknyer.... npk baik tapi hati busuk... eeee.. gram btol aku tgk dy... mcm bgus la dy tu... x hran la aku wedding aku t dy ader ker x? x der g bagus kot... kang kecoh plk anak dy nangis.. arie tu dah skali dah.. nak tuduh mak aku la sergah anak dy la... g mkn tah paper tah kat ank dy.... eeeee.... dy tu ... eee tak tahu la aku.... skrg dok ngndong... kalo byk buat org skit ati ngn org.. ssh la ko nak beranak.. bkn nak doa.. tp bler pk prangai dy tu.. alahai.... tuhan jerk la yg thu...

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :