Friday, June 18, 2010

My L0vE

Ni my love..namer dy Rosman, kawan2 baik dy panggil dy yus.. n ader gak kawan dy panggil dy man.. aku knal dy time study at POLI S.ALAM..
dy mmg sempoi.. sbb tu aku sker dy.. perangai smer cm aku... ktorg nie gler2... tp dy nie panas baran.. dulu time br knal ngn dy,, huuuuuu.. lth gak la nak layan panas baran dy nie... seb baik mkin lmer mkn ok.. kalo x cabot la aku kalo x ubah panas baran dy... coz aku pon panas baran gak.. hahahahahaa.. hobi dy main game n memancing... tang hobi nie ktorg x skepala plk... yerk la aku nie kaki mendaki gunung... tu la kan kpuasan org kan.. smua lain2.... x per paper pun ktotang nie bleh msk lg... walaupun dy cm tu ttp sorg yg penyayang bg aku... baik hati... alhamdulillha... kami ditemukan.. syukur ssgt.... bkn snng nak nilai seseorg tau... walau pun npk rock mamat nie tapi hati dy baik... i love u hubby.......

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :