Monday, September 19, 2011

Semakin Kusut Masai...

Semakin hr smkin kusut aku pk bebanan yg aku tanggung.. cukup lh wahai insan yg di sekeliling aku.. kalo itu yg dikatakan oleh org2 yg aku syg.. x per aku redha atas kehendak semua.. x der aper lg yg perlu dijelaskan.. mungkin aku x d perlukan lg utk korg kan..

keseronokan semua, keseronokan bersama. mungkin itu dl. tp skarng dah berubah atas 1 perkara.. mmg aorg cakap kalo air dicincang x kan putus.. tp percikan air yg keluar tu x tau mana dia berada.. so semua dah terjadi, nak tgu berahir pun blom tentu bila.. segala yg dah tertulis,dah termaktub. kita semua x boleh nk lari.. hanya keredhaan yg mampu mengubat segalanya.. hanya masa yg akan menentukan sama ada ia kan pulih kembali atau tidak...

EIJA: tidak ader aper lg yg ko perlu ragui... ko hanya mampu terus kehadapan dgn jalan yg ko pilih..

No comments:

Post a Comment

TeRiMa KasiH Atas PanDanGan AnDa :